بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان توسط قابلیت های فناوری هوش مصنوعی همچون آنالیز داده های مشتریان، سفارشی سازی تعاملات، پیش بینی روندهای آتی و اتوماسیون هوشمند گردش کار
پشتیبانی خودکار مشتریان
بهبود بخش بندی مشتریان
بهبود تجزیه و تحلیل داده ها
بهبود مستمر سامانه CRM
نرم افزار CRM هوشمند
قابلیت بی نظیر هوش مصنوعی جهت آنالیز داده ها، پیش بینی و اتوماسیون امور موجب تحول گردش های کاری سنتی می گردد. فناوری هوش مصنوعی، کار با سامانه های CRM را سرعت بخشیده و نیاز به فرآیندهای زمانبر آنبوردینگ و آموزش را کاهش میدهد.
نرم افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی، توسعه داده شده توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز، طیف گسترده ای از امور همچون تولید محتوای ایمیل ها، ایجاد گزارشات پیشرفته و آنالیز تماس های مشتریان را هوشمند مینماید. این امر موجب موجب کاهش چشمگیر زمان صرف شده برای انجام امور به صورت دستی میگردد.
دستیار هوشمند فروش
نرم افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی، شامل یک دستیار هوشمند مبتنی بر مدل های زبانی بزرگ (LLMs) جهت تسهیل امور کارشناسان فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان می باشد. بدین ترتیب، اتوماسیون اموری همچون تعریف تسک ها، ارسال ایمیل ها، خلاصه سازی داده های crm، ارزیابی عملکرد سازمان و بسیاری دیگر به سادگی از طریق ارسال دستورات و کوئری های متنی و صوتی امکان پذیر است. دستیار هوشمند، امکان استخراج تمامی داده ها و آمار و ارقام مورد نیاز را از سامانه تنها در چند ثانیه همزمان با حفظ محرمانگی و امنیت اطلاعات برای کاربران مجاز فراهم مینماید.
امکانات CRM هوشمند
افزایش حجم داده های غیرساختار یافته و پیچیدگی ارتباطات و فرآیندهای مربوط به مشتریان موجب شده تا هوش مصنوعی برای سیستم های CRM یک فناوری ضروری محسوب شود. در ادامه، شماری از قابلیت های نرم افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی مطرح میگردد:
- رتبه بندی سرنخ ها بر اساس سطح تعامل، تاریخچه فعالیت ها و غیره
- تحلیل ها و پیشنهادات لحظه ای بر اساس تعاملات و رفتار مشتریان
- تسهیل تسک های زمانبر همچون ورود اطلاعات به سامانه
- تخصیص هوشمند امور به پرسنل بر اساس مهارت، حجم کار و غیره
- پیش بینی رفتارها و روندها با استفاده از تحلیل های پیش بینی گر
- شناسایی لحظه ای ناهنجاری ها و انحرافات جهت انجام اقدام فوری
- آنالیز اطلاعات ایمیل ها و تعیین اولویت پاسخگویی به ایمیل ها
- اتوماسیون هوشمند امور پرسنل و ارائه پیشنهادات سفارشی
- پیشنهاد هوشمند محصولات و راهکارها بر اساس نیاز مشتریان
- شناسایی بهترین زمان برقراری تماس با مشتریان و سرنخ ها
- اسکن و اعتبارسنجی تصاویر آپلود شده در سامانه توسط کاربران
- پاسخگویی هوشمند به تماس ها و پیام های مشتریان