Skip to main content

راهکارهای صنعت محور

هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات

بکارگیری انبوه داده های مربوط به مشتریان و تبلیغات دیجیتال جهت پیش بینی های فروش، برنامه ریزی، افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود اثربخشی برنامه های بازاریابی

هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات

سفارشی سازی

بازاریابی و تبلیغات

امروزه با توجه به توسعه تجارت آنلاین، شناسایی دقیق خواسته های مشتریان و پاسخگویی سریع به نیازهای آنان مبنای قضاوت در رابطه با عملکرد سازمان می باشد. از این رو، به دلیل اهمیت تسریع امور، اثربخشی و سفارشی سازی، بکارگیری فناوری هوش مصنوعی در کسب و کارها یک ضرورت محسوب می شود.

در این راستا شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز با توسعه راهکارهای هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات، امکان اتوماسیون امور بازاریابی همچون برنامه ریزی، پیش بینی عملکرد کمپین های تبلیغاتی و تصمیم گیری های هوشمند را فراهم می نماید.

قابلیت های هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات

امکان شناخت بهتر رفتار و تصمیمات خرید مشتریان و ارائه پیام مناسب، به مشتری مناسب در زمان مناسب بر اساس اطلاعات دقیق بدست آمده از سیستم های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات

پیش بینی تقاضا

پیش بینی دقیق نیازهای مشتریان جهت ارائه محصولات و خدمات پرتقاضا توسط سازمان ها

بهینه سازی کمپین ها

بکارگیری تحلیل های پیش بینی گر و یادگیری ماشین جهت بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی

بخش بندی میکرو

هدفگیری مخاطبان با پیام ها و پیشنهادات سفارشی توسط تقسیم بندی به بخش های کوچک تر

تحلیل های لحظه ای

استخراج آنی اطلاعات ارزشمند و رهگیری روندها جهت شناسایی نحوه تعامل مشتریان با برندها

مورد کاربرد

قیمت گذاری پویا

سایت های تجارت الکترونیک و سایر فروشندگان میتوانند از استراتژی قیمت گذاری پویا مبتنی بر هوش مصنوعی جهت انعطاف پذیری نسبت به عرضه و تقاضا برای محصولات و خدمات خود اقدام نمایند. بدین ترتیب، تغییرات هوشمند قیمت ها از طریق تطبیق خودکار با سطح موجودی و تقاضا امکان پذیر خواهد بود.

هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
مورد کاربرد

چت بات ها

چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند میزان خروج کاربران از وبسایت پیش از برقراری تعامل و دستیابی به اهداف را به حداقل برسانند. چت بات های مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشین با پاسخگویی دقیق به سوالات متداول مشتریان و ارجاع دهی مسائل پیچیده تر به واحد سازمانی مربوطه، موجب تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مشتریان می گردند.

سایر کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی

راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات، امکان گردآوری و آنالیز داده های مشتریان، رقبا و بازار را با استفاده از فناوری های هوشمند فراهم نموده و به این ترتیب، فعالیت های بازاریابی را بهبود میبخشند. برخی از راهکارهای مطرح در این حوزه عبارتند از:

  • اتوماسیون بازاریابی
  • تحلیل و پیش بینی
  • پیاده سازی کمپین ها
  • تحقیقات بازار
  • بازشناسی صدا
  • پیشنهادات سفارشی
  • جستجوی هوشمند
  • تحلیل احساسات
  • تولید محتوا
  • بازشناسی تصویر
هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما
Close Menu