امروزه تقریبا تمامی مدیران بیمارستان ها و مراکز پزشکی در مورد این موضوع هم عقیده هستند که طراحی فرآیندهای حوزه سلامت لازم است به گونه ای صورت پذیرد که سهولت و سرعت را برای ارائه دهندگان خدمات و بیماران فراهم نماید.
نرم افزار نوبت دهی پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی
شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز از طریق بکارگیری فناوری هوش مصنوعی، قابلیت های متمایز و نوآورانه ای را طراحی، توسعه و پیاده سازی نموده است که موجب تمایز سامانه نوبت دهی گیتا از سایر سامانه های نوبت دهی آنلاین پزشکی گردیده است.
مبتنی بر اطلاعات پزشکی الکترونیک بیمار
مبتنی بر مجموعه پاسخ های ارائه شده توسط بیمار
مبتنی بر دیتاست های واتسون
بر اساس مجموعه سوالات مورد تایید انجمن پزشکی بریتانیا
چالش سامانه های کنونی نوبت دهی آنلاین
با این حال، سامانه های نوبت دهی کنونی دارای محدودیت هایی هستند که موجب پیشگیری از خدمات رسانی سریع و موثر می گردد. از جمله این چالش ها میتوان به عدم امکان اولویت بندی بیماران اورژانسی و عدم انتخاب پزشکان مبتنی بر نیازمندی های بیمار اشاره نمود.
سامانه نوبت دهی مبتنی بر هوش مصنوعی
شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز از طریق برقراری تعامل میان تیم تخصصی هوش مصنوعی و متخصصان حوزه پزشکی اقدام به شناسایی چالش های این صنعت نموده و در تلاش برای ارائه راهکاری جامع و تخصصی بر آمده است. سامانه نوبت دهی گیتا مبتنی بر هوش مصنوعی، داده های مورد نیاز را بر اساس تکنیک های پیشرفته از منابع موثق گردآوری نموده و علاوه بر تعیین وضعیت اورژانسی بیماران، خدمات و پزشکان متخصص متناسب با نیازهای پزشکی وی را پیشنهاد میدهد.
قابلیت های اصلی سامانه نوبت دهی
پیشنهادات هوشمند
سامانه نوبت دهی گیتا مبتنی بر هوش مصنوعی با اتصال به دیتابیس عظیمی از اطلاعات و زمان در دسترس بودن ارائه دهندگان خدمات درمانی و پزشکان و مقایسه با اطلاعات و شرایط بیماران، موسسات و متخصصانی که بیشترین تناسب را با موقعیت پزشکی بیمار دارا هستند به صورت هوشمند پیشنهاد مینماید. از طرفی، امکان ارتباط آنی بیمار با پزشکان آنلاین در سامانه، وجود خواهد داشت.
اولویت بندی وضعیت بیمار
زمان یکی از فاکتورهای مهم جهت حفظ جان و سلامت بیماران در موقعیت های اورژانسی میباشد. سامانه نوبت دهی گیتا از طریق بکارگیری فناوری هوش مصنوعی، مشکل نوبت دهی سلیقه ای و غیرعادلانه را مرتفع مینماید. رویکرد داده محور به کار رفته در این سامانه، موجب تشخیص دقیق بیماران دارای وضعیت اورژانسی شده و شرایط خدمات رسانی به موقع را فراهم می نماید. از طرفی، امکان اولویت بندی بر اساس زمان ورود بیمار به مرکز درمانی نیز در این سامانه وجود دارد.
شیفت بندی خودکار
سامانه نوبت دهی گیتا از طریق بکارگیری مدل های پیشرفته هوش مصنوعی، بهره وری فرآیندهای مراکز درمان را حداکثر نموده و هزینه های غیرضروری مربوط به منابع انسانی را کاهش میدهد. این سامانه از طریق مقایسه زمان مورد نیاز بیمار به خدمات و منابع انسانی در دسترس در بازه زمانی مشخص شده، موجب بهینه سازی در بکارگیری منابع و تجهیزات می گردد. از طرفی با نمایش اعلان ها، مشکلات مربوط به تداخلات زمانی در شیفت کادر درمان را حل کرده و فشار کاری آن ها را کاهش میدهد.