Skip to main content

راهکارهای صنعت محور

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

رویکردی هوشمندانه جهت توسعه تجارت الکترونیک و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان بر اساس آنالیز انبوه داده ها

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

راهکارهای

تجارت الکترونیک هوشمند

درخواست روزافزون مشتریان برای خدمات آنلاین، موجب شده تا خلق مزیت رقابتی مورد توجه شرکت های حوزه تجارت الکترونیک قرار گیرد. تکنولوژی های نوین همچون هوش مصنوعی به دلیل تطبیق پذیری مستمر با نیازهای متغیر مشتریان و شرایط بازار موجب تحول در صنعت تجارت الکترونیک میگردد.

شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز به سازمان ها کمک میکند تا با استفاده از مزایا و فرصت های هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک، چالش های کسب و کار را مرتفع نموده و بهره وری را افزایش دهند.

قابلیت های هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

بهینه سازی ابعاد مختلف کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیک توسط الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی از بهبود رضایتمندی مشتریان تا کاهش هزینه ها، کاهش ریسک و اخذ تصمیمات داده محور

یادگیری ماشین

بکارگیری تکنیک های آماری جهت آموزش مدل ها به منظور پیش بینی و یادگیری خودکار از داده ها

تحلیل داده

استخراج اطلاعات ارزشمند از داده های تجارت الکترونیک شامل داده کاوی و تشخیص الگوها

بینایی ماشین

درک و تفسیر اطلاعات تصویری و ویدیویی شامل جستجوی تصویری و شناسایی محصول

پردازش زبان طبیعی

درک و تفسیر داده های نوشتاری و صوتی شامل تحلیل احساسات و طبقه بندی متون

مورد کاربرد

پیشنهادات سفارشی

سیستم های توصیه گر یا پیشنهاد دهنده یکی از حوزه های محبوب در زمینه بکارگیری هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک میباشند. این سیستم ها از طریق ارائه پیشنهادات سفارشی به مصرف کنندگان در پلتفرم های تجارت الکترونیک، اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر علاقه مندی ها و ترجیحات مشتریان خواهند داشت. طراحی سیستم های توصیه گر از طریق بکارگیری الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی با تمرکز بر ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت پیشنهادات ارائه شده به کاربران صورت میگیرد.

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک
هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک
مورد کاربرد

چت بات هوشمند

چت بات های هوشمند، نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی جهت تعامل متنی و صوتی با کاربران در انواع پلتفرم های کسب و کار همچون وبسایت، CRM و غیره جهت تحقق اهداف مختلف می باشند. چت بات ها در صورت لزوم، افراد را جهت راهنمایی بیشتر به اپراتورهای انسانی ارجاع میدهند. با پیشرفت هوش مصنوعی، چت بات ها قادر هستند مشتریان بالقوه را برحسب نیازمندی های آنان راهنمایی نموده و پاسخ های دقیقی را ارائه نمایند. امروزه غول های صنعت تجارت الکترونیک از چت بات های هوشمند در کانال های ارتباطی خود با مشتریان بهره می گیرند.

دستیابی به اهداف فروش

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک از طریق پیش بینی بهتر روندها و فاکتورهای موثر بر تصمیمات خرید میتواند چشم اندازی شفاف را جهت دستیابی به فروش بیشتر و خلق تجربیات بهتر در سراسر نقشه سفر مشتریان شناسایی نماید. بدین ترتیب، شرکت ها میتوانند از منابع خود به بهترین نحوه استفاده نموده و سودآوری بیشتری را تجربه نمایند.

  • هوش مصنوعی مولد
  • جستجوی هوشمند
  • بخش بندی مشتریان
  • لجستیک هوشمند
  • پیشگیری از کلاهبرداری
  • مدیریت موجودی
  • بهینه سازی قیمت ها
  • پیش بینی ریزش مشتری
هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما
Close Menu