راهکارهای صنعت محور
هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
بکارگیری انبوه داده های مربوط به مشتریان و تبلیغات دیجیتال جهت پیش بینی های فروش، برنامه ریزی، افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود اثربخشی برنامه های بازاریابی
سفارشی سازی
بازاریابی و تبلیغات
امروزه با توجه به توسعه تجارت آنلاین، شناسایی دقیق خواسته های مشتریان و پاسخگویی سریع به نیازهای آنان مبنای قضاوت در رابطه با عملکرد سازمان می باشد. از این رو، به دلیل اهمیت تسریع امور، اثربخشی و سفارشی سازی، بکارگیری فناوری هوش مصنوعی در کسب و کارها یک ضرورت محسوب می شود.
در این راستا شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز با توسعه راهکارهای هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات، امکان اتوماسیون امور بازاریابی همچون برنامه ریزی، پیش بینی عملکرد کمپین های تبلیغاتی و تصمیم گیری های هوشمند را فراهم می نماید.
قابلیت های هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
امکان شناخت بهتر رفتار و تصمیمات خرید مشتریان و ارائه پیام مناسب، به مشتری مناسب در زمان مناسب بر اساس اطلاعات دقیق بدست آمده از سیستم های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات
پیش بینی تقاضا
پیش بینی دقیق نیازهای مشتریان جهت ارائه محصولات و خدمات پرتقاضا توسط سازمان ها
بهینه سازی کمپین ها
بکارگیری تحلیل های پیش بینی گر و یادگیری ماشین جهت بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی
بخش بندی میکرو
هدفگیری مخاطبان با پیام ها و پیشنهادات سفارشی توسط تقسیم بندی به بخش های کوچک تر
تحلیل های لحظه ای
استخراج آنی اطلاعات ارزشمند و رهگیری روندها جهت شناسایی نحوه تعامل مشتریان با برندها
مورد کاربرد
قیمت گذاری پویا
سایت های تجارت الکترونیک و سایر فروشندگان میتوانند از استراتژی قیمت گذاری پویا مبتنی بر هوش مصنوعی جهت انعطاف پذیری نسبت به عرضه و تقاضا برای محصولات و خدمات خود اقدام نمایند. بدین ترتیب، تغییرات هوشمند قیمت ها از طریق تطبیق خودکار با سطح موجودی و تقاضا امکان پذیر خواهد بود.
مورد کاربرد
چت بات ها
چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند میزان خروج کاربران از وبسایت پیش از برقراری تعامل و دستیابی به اهداف را به حداقل برسانند. چت بات های مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشین با پاسخگویی دقیق به سوالات متداول مشتریان و ارجاع دهی مسائل پیچیده تر به واحد سازمانی مربوطه، موجب تسهیل و تسریع خدمات رسانی به مشتریان می گردند.
سایر کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی
راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی و تبلیغات، امکان گردآوری و آنالیز داده های مشتریان، رقبا و بازار را با استفاده از فناوری های هوشمند فراهم نموده و به این ترتیب، فعالیت های بازاریابی را بهبود میبخشند. برخی از راهکارهای مطرح در این حوزه عبارتند از:
- اتوماسیون بازاریابی
- تحلیل و پیش بینی
- پیاده سازی کمپین ها
- تحقیقات بازار
- بازشناسی صدا
- پیشنهادات سفارشی
- جستجوی هوشمند
- تحلیل احساسات
- تولید محتوا
- بازشناسی تصویر