بانک دانش مبتنی بر هوش مصنوعی، تلفیقی از پردازش زبان طبیعی و ربات مکالمه ای مبتنی بر یادگیری ماشین است که دسترسی تیم ها به اطلاعات سازمانی را تسهیل می نماید. افراد تیم با استفاده از این نرم افزار، دیدگاه یکپارچه ای از داده ها و عملیات سازمان کسب می نمایند که موجب بهبود اثربخشی و بهره وری می گردد.
پشتیبانی تیم از راه دور
حل مشکلات
اشتراک گذاری دانش
یادگیری زمینه ای
مدیریت دانش با هوش مصنوعی
دستیابی سریع و آسان کاربران بانک دانش به اطلاعات مرتبط یکی از ویژگی های ضروری در یک پایگاه دانش اثربخش است.
نرم افزار مدیریت بانک دانش مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق قابلیت جستجوی معنایی، اطلاعات را به سرعت و به طور موثر از پایگاه داده، مستندات و منابع سازمانی گردآوری نموده و اطلاعات مورد نیاز را برای کاربر ارسال می نماید. این موضوع، موجب حذف زمان های طولانی تحقیق و جستجو در سازمان می گردد.
بانک دانش هوشمند
چت جی پی تی تبدیل به ابزاری ضروری شده است که بسیاری از افراد به صورت روزانه برای اتوماسیون امور مختلف از آن استفاده می کنند. شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز امکان پیاده سازی ChatGPT را بر اساس داده های سازمانی جهت پیاده سازی بانک دانش مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم نموده است. این امر، موجب یکپارچه سازی دانش در سراسر سازمان میگردد که در پلتفرم های مختلف و میان همکاران به صورت پراکنده توزیع شده است.
هوش مصنوعی سفارشی
مدیریت دانش در سازمان های بزرگ، شرکت های بین المللی و محیط های کاری با پرسنل غیرحضوری از اهمیت بالایی برخوردار است. بانک دانش مبتنی بر هوش مصنوعی تلفیقی از مدیریت دانش با مدل GPT-4، توسعه داده شده توسط OpenAI، می باشد:
- رابط کاربر پسند جهت تسهیل دستیابی به دانش
- یکپارچه سازی دانش در سراسر سازمان
- به روز رسانی مستمر محتوای بانک دانش
- امکان یکپارچه سازی با پلتفرم های مختلف
- امکان سفارشی سازی متناسب با نیازهای سازمان
- پاسخگویی دقیق به زبان های مختلف
- امکان خلاصه سازی مستندات و متون
- تحلیل متون بر اساس پارامترهای مختلف