بهبود بهره وری جلسات آنلاین توسط دستیار جلسات هوشمند با تمرکز بر حفظ بالاترین سطوح امنیتی و محرمانگی اطلاعات مشتریان
پیشنهادات هوشمند
مشارکت با همکاران
جستجو هوشمند
تحلیل احساسات
مدیریت جلسات با هوش مصنوعی
نرم افزار مدیریت جلسات با هوش مصنوعی، امکان رکورد تماس ها و جلسات ویدیویی و ذخیره سازی جهت استفاده در مراحل بعدی را فراهم می نماید. امکانات متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی در این نرم افزار، هوشمندسازی اموری همچون استخراج اطلاعات مهم جلسات، خلاصه نویسی ها، تهیه فهرست اقدامات و غیره را ممکن میسازد.
نرم افزار مدیریت جلسات هوشمند توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز، امکان یکپارچه سازی با تقویم جلسات، انواع اپلیکیشن های برگزاری جلسات، شماره گیرها، نرم افزار VoIP، نرم افزار CRM و سایر سامانه های سازمانی دارد.
آنالیز هوشمند جلسات
نرم افزار مدیریت جلسات با هوش مصنوعی گزارشات جامع و پیشرفته ای در رابطه تماس ها و جلسات ویدیویی سازمان ارائه میدهد. بدین ترتیب میتوان اطلاعات دقیقی در رابطه با روند جلسات سازمان بدست آورده و تصمیمات داده محور اتخاذ نمود. همچنین، میتوان گفتگوهای اعضای تیم در جلسات را رصد نمود و بر اساس امتیازدهی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به بررسی سطح عملکرد افراد پرداخت. بررسی معیارهای متعددی همچون مدت زمان صحبت کردن هر فرد، تاخیرها، ترک زودهنگام جلسات، تعداد پرسش های مطرح شده توسط هر عضو تیم و غیره جهت ارزیابی دقیق عملکرد امکان پذیر است.
جلسات هوشمند
نرم افزار مدیریت جلسات با هوش مصنوعی، تمامی تماس ها و مکالمات صورت گرفته در جلسات سازمان را به صورت لحظه ای، پیوسته و با دقت بالا تبدیل به متون قابل جستجو مینماید. از طرفی، اعضای جلسه با ثبت دیدگاه بر روی بخش مورد نظر جلسه و منشن کردن همکاران مربوطه به صورت فعالانه در جلسات مشارکت می نمایند. شماری دیگر از قابلیت های سامانه عبارتند از:
- خلاصه سازی خودکار جلسات با امکان اشتراک گذاری
- نت برداری جلسات و سازماندهی در پلتفرمی یکپارچه
- رکورد جلسات آنلاین با کیفیت بالای صدا و ویدیو
- اشتراک گذاری بخش های مورد نظر جلسه
- تهیه دستور جلسه به صورت مشارکتی
- تبدیل فایل های صوتی و ویدیویی جلسات به متن
- تعریف، سازماندهی و رهگیری اقدامات جلسه
- رکورد و پیوستن خودکار به جلسات برنامه ریزی شده
- زمانبندی هوشمند جلسات بدون تداخلات زمانی