هوشمندسازی رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها و پرسش های مشتریان با استفاده از فناوری های پیشرفته همچون هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی
پاسخگویی صوتی هوشمند
شناخت بهتر بازخوردها
پیشنهادات پایگاه دانش
پاسخگویی ۲۴ ساعته
پاسخگویی مشتریان با هوش مصنوعی
نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی به شرکت ها و کسب و کارها کمک میکند تا با سرعت، دقت و اثربخشی بالاتری به درخواست های مخاطبان هدف خود رسیدگی نمایند. این سامانه دارای قابلیت پاسخگویی هوشمند چند زبانه و همزمان به تعداد زیادی از مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد.
نرم افزار تیکتینگ هوشمند با استفاده از یادگیری ماشین و درک زبان طبیعی، پشتیبانی مشتریان را به صورت هوشمند ارائه می نماید. همچنین در موارد ضروری، تیکت ها را به صورت خودکار به کارشناسان مربوطه ارجاع میدهد.
ارتباطات سازمانی یکپارچه
نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی، قادر است تمامی ارتباطاتی که توسط مشتریان از کانال های مختلف همچون ایمیل، پیام رسان ها و تماس تلفنی صورت می گیرد را جهت تسهیل مدیریت آنها به تیکت تبدیل نماید. گردآوری تمامی ارتباطات از کانال های ارتباطی مختلف سازمان در یک پلتفرم جامع مبتنی بر هوش مصنوعی به درک بهتر مقاصد مشتریان و پاسخگویی سریع تر کمک میکند. از طرفی، امکان دسته بندی و پاسخگویی هوشمند بر اساس میزان اولویت پیام ها وجود دارد.
سایر قابلیت ها
امور تکراری بخش زیادی از زمان کارشناسان پشتیبانی را به خود اختصاص میدهد. نرم افزار تیکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی، پشتیبانی فروش و مشتریان را اتوماسیون کرده و کارشناسان را در موارد ضروری دخیل مینماید. شماری از امکانات این سامانه هوشمند عبارتند از:
- شناسایی intent پرسش های مشتریان
- یادگیری از گفتگوهای قبلی با مشتری
- ارجاع خودکار تیکت به کارشناس مربوطه
- امکان ثبت سفارش خودکار
- پیشنهاد هوشمند اطلاعات فرم ها جهت سرعت بخشی
- اعمال چارچوب پاسخگویی جهت امنیت اطلاعات
- امکان سفارشی سازی فرآیندها متناسب با نیاز سازمان ها
- ارسال اعلان های سفارشی و یادآورها به پرسنل مربوطه
- مانیتورینگ عملکرد به صورت خودکار
- ارائه راهکار سفارشی و گام های انجام آن به صورت خودکار
- استخراج اطلاعات مورد نیاز از بانک دانش سازمان
- قابلیت پاسخگویی و پشتیبانی چند زبانه