Skip to main content

نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی

امنیت
سرعت
دقت
یکپارچگی

هوشمندسازی رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها و پرسش های مشتریان با استفاده از فناوری های پیشرفته همچون هوش مصنوعی‏‏، یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی

پاسخگویی صوتی هوشمند

امکان پاسخگویی مبتنی بر فناوری IVR در زمینه هایی همچون تاییدیه سفارشات و رزرو ملاقات ها

شناخت بهتر بازخوردها

بهره گیری از آنالیز هوشمند احساسات مشتریان جهت درک و ارزیابی دیدگاه ها‏‏‏، فیدبک ها و علایق

پیشنهادات پایگاه دانش

اشتراک گذاری هوشمند مقالات و مستندات پایگاه دانش سازمان متناسب با نیازهای مشتریان

پاسخگویی ۲۴ ساعته

پاسخگویی هوشمند مبتنی بر فناوری های پیشرفته همچون یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی
نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی

پاسخگویی مشتریان با هوش مصنوعی

نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی به شرکت ها و کسب و کارها کمک میکند تا با سرعت، دقت و اثربخشی بالاتری به درخواست های مخاطبان هدف خود رسیدگی نمایند. این سامانه دارای قابلیت پاسخگویی هوشمند چند زبانه و همزمان به تعداد زیادی از مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد.

نرم افزار تیکتینگ هوشمند با استفاده از یادگیری ماشین و درک زبان طبیعی، پشتیبانی مشتریان را به صورت هوشمند ارائه می نماید. همچنین در موارد ضروری، تیکت ها را به صورت خودکار به کارشناسان مربوطه ارجاع میدهد.

ارتباطات سازمانی یکپارچه

نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی، قادر است تمامی ارتباطاتی که توسط مشتریان از کانال های مختلف همچون ایمیل، پیام رسان ها و تماس تلفنی صورت می گیرد را جهت تسهیل مدیریت آنها به تیکت تبدیل نماید. گردآوری تمامی ارتباطات از کانال های ارتباطی مختلف سازمان در یک پلتفرم جامع مبتنی بر هوش مصنوعی به درک بهتر مقاصد مشتریان و پاسخگویی سریع تر کمک میکند. از طرفی، امکان دسته بندی و پاسخگویی هوشمند بر اساس میزان اولویت پیام ها وجود دارد.

نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی

سایر قابلیت ها

امور تکراری بخش زیادی از زمان کارشناسان پشتیبانی را به خود اختصاص میدهد. نرم افزار تیکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی، پشتیبانی فروش و مشتریان را اتوماسیون کرده و کارشناسان را در موارد ضروری دخیل مینماید. شماری از امکانات این سامانه هوشمند عبارتند از:

  • شناسایی intent پرسش های مشتریان
  • یادگیری از گفتگوهای قبلی با مشتری
  • ارجاع خودکار تیکت به کارشناس مربوطه
  • امکان ثبت سفارش خودکار
  • پیشنهاد هوشمند اطلاعات فرم ها جهت سرعت بخشی
  • اعمال چارچوب پاسخگویی جهت امنیت اطلاعات
  • امکان سفارشی سازی فرآیندها متناسب با نیاز سازمان ها
  • ارسال اعلان های سفارشی و یادآورها به پرسنل مربوطه
  • مانیتورینگ عملکرد به صورت خودکار
  • ارائه راهکار سفارشی و گام های انجام آن به صورت خودکار
  • استخراج اطلاعات مورد نیاز از بانک دانش سازمان
  • قابلیت پاسخگویی و پشتیبانی چند زبانه
نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار تیکتینگ با هوش مصنوعی با شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز در ارتباط باشید.

ارتباط با ما
Close Menu