نرم افزار VoIP مبتنی بر هوش مصنوعی
بهبود بهره وری
رضایت مشتریان
کاهش تاخیرها
تحول چشم انداز سامانه های VoIP توسط فناوری هوش مصنوعی از تشخیص صدا تا پردازش زبان طبیعی، تحلیل های پیش بینی گر و یادگیری ماشین
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی
بهبود تشخیص صدا
شناسایی هوشمند الگوها
مسیریابی تماس هوشمند
نرم افزار VoIP هوشمند
کسب و کارها به منظور یکپارچه سازی ارتباطات خود از تکنولوژی VoIP استفاده میکنند. شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز از طریق تلفیق فناوری VoIP با هوش مصنوعی، اتوماسیون فرآیندها و اثربخشی کسب و کارها را بسیار فراتر برده است.
نرم افزار VoIP مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط این شرکت طراحی و توسعه داده شده است میتواند فرصت های بسیاری را توسط اتوماسیون امور و تصمیم گیری های هوشمند پیش روی سازمان ها قرار دهد. بکارگیری هوش مصنوعی در نرم افزار VoIP مزیت هایی همچون آنالیز اطلاعات تماس ها، تحلیل احساسات مشتریان و بسیاری دیگر را ارائه میدهد.
آنالیز پیشرفته تماس ها
هوش مصنوعی به صورت لحظه ای رصد تماس ها و تحلیل مکالمات را اجرا نموده و اطلاعات ضروری همچون مدت زمان تماس، احساسات مشتری، سوالات و مشکلات متداول را استخراج میکند. ساخت گزارشات بر پایه داده های گردآوری شده میتواند به منظور کمک به کسب و کارها جهت شناسایی نقاط نیازمند بهبود، ارتقای تجربیات مشتریان و بهینه سازی عملیات کسب و کار مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، هوش مصنوعی با ارائه تحلیل های لحظه ای در حین تماس ها به درک بهتر نیازهای مشتریان توسط اپراتورها کمک میکند. هوش مصنوعی بر اساس تاریخچه مشتری، الگوهای خرید و ترجیحات، راهکارهای مناسب تری برای پرسش های مشتریان ارائه می نماید.
کسب جایگاه رقابتی
هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری قدرتمند در نرم افزار VoIP محسوب می شود و امکان مدیریت همزمان تعداد نامحدودی از تماس ها را فراهم میکند. این فناوری از طریق ارائه خدمات پشتیبانی منسجم و پایدار موجب پیشرو بودن کسب و کارها نسبت به رقبا میگردد. شماری از قابلیت های نرم افزار VoIP مبتنی بر هوش مصنوعی عبارتند از:
- یکپارچه سازی آسان با سایر سامانه ها
- امکان سفارشی سازی متناسب با نیاز سازمان
- ارزیابی عملکرد اپراتورها با امکان پاداش دهی
- تحلیل لحظه ای احساسات تماس گیرنده
- آنالیز دقیق و سریع گفتار به صورت لحظه ای
- امکان رکورد تماس های ویدیویی و صوتی
- تسهیل پاسخگویی با تبدیل Voicemail به متن
- تبادل و اشتراک گذاری فایل ها و اسناد
- مهیا بودن قابلیت ارتباط گروهی و انفرادی
- ارسال و دریافت فکس به صورت دیجیتالی
- کاهش نویز جهت کیفیت صدا حین تماس ها