Skip to main content

ارتباط با ما

شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز

ارتباط با تیم پشتیبانی جهت دریافت مشاوره تخصصی، رزرو جلسات دموی راهکارها و اطلاع از فرصت های همکاری و سرمایه گذاری

شرکت تخصصی هوش مصنوعی

ایمیل

تیم پشتیبانی

کارشناس هوش مصنوعی

سوالات متداول مشتریان

چگونه میتوان در رابطه با قیمت سامانه های معرفی شده در سایت AI4B اطلاعات دقیقی کسب نمود؟

ارسال پلن های قیمتی برای مشتریان، پس از تماس با تیم AI4B و متناسب با امکانات مدنظر هر مشتری و ماژول هایی که درخواست پیاده سازی داشته، در اسرع وقت صورت میگیرد.

چگونه میتوان اطلاعات دقیق تری در رابطه با راهکارها و محصولات معرفی شده در سایت AI4B کسب نمود؟

از طریق تماس با کارشناسان یا تیم پشتیبانی و رزرو جلسات رایگان دمو‏، اطلاعات جامع و کاملی در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

تیم AI4B در چه بازه های زمانی و از طریق کدام پلتفرم ها پاسخگوی سوالات خواهد بود؟

پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب صورت میگیرد. همچنین، امکان ارتباط در قابل پیامک و پیام متنی در سایر پیام رسان ها مقدور است.

چنانچه قابلیت های مدنظر در توضیحاتی که در سایت AI4B در رابطه با راهکارها و سامانه ها ارائه شده است، یافت نشد چطور؟

با توجه به آپدیت های مستمر سامانه ها، دسترسی به جدیدترین قابلیت های محصول صرفا و صرفا از طریق تماس با کارشناسان و تیم پشتیبانی و درخواست مستندات سامانه ها میباشد.

آیا امکان برگزاری جلسات مشاوره با متخصصان هوش مصنوعی پیش از تصمیم گیری جهت پیاده سازی هوش مصنوعی در کسب و کار وجود دارد؟

بله. جلسات متعددی جهت اطمینان از لزوم پیاده سازی هوش مصنوعی و تعیین استراتژی هوشمندسازی متناسب با نیازمندی ها و زیرساخت هر کسب و کار صورت میگیرد.

چگونه میتوانم در رابطه با امنیت، دقت و سرعت سامانه های هوشمند که توسط AI4B ارائه میگردد اطمینان کسب نمایم؟

تیم AI4B از طریق ارائه کاتالوگ محصولات، برگزاری جلسات دمو و نیز جلسات مشاوره تخصصی به ارائه توضیحات دقیقی در رابطه با نحوه تامین امنیت، سرعت و دقت در هر سامانه و متناسب با نیازهای هر صنعت میپردازد.

Close Menu