ارائه خدمات پردازش زبان طبیعی از استخراج اطلاعات گرفته تا تحلیل عواطف جهت آشکارسازی اطلاعات نهفته در گفتار و نوشتار بر اساس الگوریتم های پردازش زبان طبیعی و مدل های یادگیری ماشین
آنالیز متن و صوت
استخراج اطلاعات
تشخیص گفتار
جستجوی هوشمند
توسعه راهکارهای NLP
پردازش زبان طبیعی یکی از شاخه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بوده که با تحلیل، درک یا تولید گفتار و نوشتار زبان انسانی توسط رایانه ها سروکار دارد.
خدمات پردازش زبان طبیعی شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز طیف گسترده ای همچون پردازش اسناد، تحلیل احساسات مشتریان بر اساس کامنت ها و اطلاع از نیازها و چالش های مشتریان در مراکز خدمات پشتیبانی مشتریان را در برمیگیرد.
تحلیل احساسات مشتریان
مخاطبان هر کسب و کار، نقد و حمایت خود از محصولات و خدمات را توسط کانال های مختلف همچون شبکه های اجتماعی، ایمیل، فروم ها، بلاگ، نظرات مشتریان و غیره مطرح میکنند. خدمات NLP در شرکت دانش بنیان گیتی افروز این فرصت را برای کسب و کارها مهیا می نماید تا از طریق گردآوری و تحلیل حجم انبوهی از داده های آنلاین مشتریان به اطلاعات مفید و کاربردی دست یافته و خدمات رسانی سفارشی به مشتریان داشته باشند.
دستیارهای مجازی هوشمند
دستیارهای مجازی، سیستم هایی هوشمند هستند که پاسخگویی خودکار و ۲۴ ساعته به سوالات و نیازهای کاربران در وبسایت ها و اپلیکیشن ها را بر عهده دارند. دستیارهای هوشمند امکان مدیریت طیف گسترده ای از اقدامات مدیریتی کسب و کار را فراهم نموده و موجب کاهش حجم درخواست های پرسنل می گردند.
از طرفی قابلیت یادگیری هوش مصنوعی دستیارهای هوشمند، دقت عملکرد آنها را به تدریج ارتقا بخشیده و تعاملات بسیار واقعی تری شکل خواهد گرفت.
- برقراری تماس
- رهگیری هزینه ها
- ثبت اطلاعات
- خدمات مشتریان
- پاسخگویی به ایمیل ها
- برنامه ریزی جلسات