چت بات هوشمند از فناوری هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی به منظور هوشمندسازی امور مختلفی همچون بازاریابی، فروش و پشتیبانی سازمان ها و شرکت ها در پلتفرم های مختلف بهره می گیرد.
گردآوری اطلاعات
تجربه سفارشی
حذف امور تکراری
پاسخگویی آنی
چت بات هوش مصنوعی
چت بات هوشمند، یک ربات پشتیبان است که امکان پاسخگویی دقیق به سوالات عمومی و تخصصی مربوط به سازمان ها در صنایع مختلف را دارد. چت بات هوشمند را میتوان در بسترهای مختلفی همچون وبسایت ها، اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و سایر سامانه های ارتباطی و بازاریابی سازمان پیاده سازی نمود.
پیاده سازی چت بات هوشمند توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز بر اساس معماری ترکیبی و ماژول فهم زبان مبتنی بر یادگیری ماشین و یادگیری عمیق صورت گرفته است.
هموارسازی تجربه مشتریان
پاسخگویی توسط اپراتورهای انسانی میتواند چالش های مختلفی همچون وقفه در پاسخگویی را به همراه داشته باشد. چت بات هوشمند به محض دریافت پرسش های کاربران، دقیق ترین پاسخ ها را بر اساس جدیدترین اطلاعات مربوط به کسب و کار ارائه مینماید. از طرفی، مشکل پاسخگویی توسط اپراتورهای با سطوح دانش و تجربه متفاوت نیز مرتفع شده و تجربه یکپارچه ای در تمامی ارتباط های کاربر با سازمان صورت می گیرد.
امکانات چت بات هوشمند
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی با یادگیری توسط شبکه عصبی یادگیری عمیق قادر به تشخیص زمینه درخواست کاربر و تشخیص دقیق قصد کاربر در آن زمینه می باشد. به این ترتیب پاسخ های دقیقی به صورت صوتی، متنی، ویدئویی و تصویری را به کاربر ارائه میدهد.
- ایجاد پرسشنامههای سفارشی برای جمعآوری اطلاعات از کاربران
- پیشبینی نیازهای کاربران و پیشنهاد راهحلهای مناسب
- امکان دریافت فیدبک از کاربر جهت بهبود عملکرد چت بات
- امکان استفاده همزمان چندین کلاینت بدون افت سرعت
- پشتیبانی از زبان های مختلف جهت پشتیبانی کاربران
- یادگیری تقویتی و بهبود مستمر کیفیت عملکرد چت بات
- پردازش زبان طبیعی جهت انجام گفتگوهای طبیعی با کاربران
- اتصال به سامانه ها و پلتفرم های مختلف
- امکان سفارشی سازی بر حسب نیاز کارفرما
- اسلات های حافظه کوتاه مدت و بلند مدت
- ارجاع هوشمند کاربر به کارشناس مربوطه در صورت لزوم