پاسخگوی هوشمند، امکان تلفیق مدل GPT با چت بات ها را بر اساس داده های سفارشی کسب و کار فراهم می نماید. با توجه به اینکه GPT هوشمندترین مدل زبانی است، قادر است زبان طبیعی را درک نموده و پاسخ های دقیقی برای سوالات پیچیده فراهم نماید.
بهینه سازی عملکرد چت بات
کاهش هزینه های پشتیبانی
تنظیمات آسان
پشتیبانی سریع تر
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی
پاسخگوی هوشمند یک چت بات هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT بوده که قابلیت پیاده سازی آسان و سریع بر روی پلتفرم های آنلاین همچون وبسایت ها، اپلیکیشن ها، ابزارهای ارتباطی و بازاریابی سازمان را دارد. پاسخگوی هوشمند را میتوان بر اساس داده ها و پایگاه دانش هر کسب و کار به صورت سفارشی پیاده سازی نمود.
شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز به سازمان ها کمک میکند از طریق چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربیات مشتریان را بهبود بخشیده و کسب و کار خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند.
پایگاه دانش هوشمند
پاسخگوی هوشمند همچون یک موتور جستجوی هوشمند است که اطلاعات آن مبتنی بر جدیدترین داده های کسب و کار می باشد. چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز، قادر است امور مختلفی همچون فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان و سایر امور مدیریتی و اجرایی را به صورت خودکار اجرا نماید.
قابلیت های پاسخگوی هوشمند
پاسخگوی هوشمند این قابلیت را دارد تا در هر لحظه نیاز مشتریان به کمک را پیش بینی نموده و قبل از ارسال درخواست توسط مشتری، با ارائه پیشنهادات، کاربر را پشتیبانی نمایند. سایر قابلیت های پاسخگوی هوشمند عبارتند از:
- گردآوری اطلاعات و سفارشی سازی تجربه مشتریان
- انجام نظرسنجی های موثر در قالب گفتگو با کاربران
- پیشنهاد محصول بر اساس علایق، جستجوها و خریدهای اخیر
- پاسخگویی بدون وقفه به سوالات و ابهامات کاربران
- رسیدگی سریع تر و بهتر به مشکلات مشتریان
- سرعت بخشی و تسهیل ثبت نام در رویدادها
- پاسخگویی مبتنی بر صوت، تصویر، ویدیو و متن
- ارجاع گفتگوها به کارشناس مربوطه