خدمات هوش مصنوعی مکالمه ای
گفتار به متن
متن به گفتار
تشخیص گفتار
تشخیص، ترجمه و پیش بینی الگوهای گفتاری مشتریان و پرسنل توسط مدل درک زبان طبیعی و فناوری هوش مصنوعی جهت پاسخگویی سریع تر و دقیق تر به نیازهای مشتریان
آنالیز متن
بینایی کامپیوتر
یادگیری ماشین
پردازش زبان طبیعی
روشی سریع و اثربخش برای
اتوماسیون ارتباطات در مقیاس وسیع
امروزه بسیاری از کسب و کارها از محصولات مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی مکالمه ای همچون چت بات ها و دستیارهای صوتی جهت اتوماسیون پاسخگویی به پرسش های مشتریان بهره می گیرند.
این دست از راهکارها مبتنی بر فناوری هایی همچون درک زبان طبیعی (NLU) و یادگیری ماشین (ML) بوده که موجب دقت و شبیه سازی ارتباطات واقعی می گردد. از طرفی هر تعامل صورت گرفته در این پلتفرم ها، موجب بهبود هوشمند تعامل های بعدی و ارتقای نتایج هوش مصنوعی می گردد.
عملکرد هوش مصنوعی مکالمه ای
عملکرد صحیح و دقیق فناوری هوش مصنوعی مکالمه ای بستگی به الگوریتم های متعددی دارد که توسط توسعه دهندگان به کار گرفته می شود. خدمات هوش مصنوعی مکالمه ای در شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز مبتنی بر پردازش زبان طبیعی جهت درک معانی کلمات، درک زبان طبیعی جهت ارزیابی اینتنت های پرسش، یادگیری ماشین جهت بهبود مستمر دقت پاسخ ها و تولید زبان طبیعی جهت ارائه پاسخ های نوشتاری و گفتاری به مشتریان بر اساس تمامی داده های گردآوری شده می باشد.
مزیت های خدمات هوش مصنوعی مکالمه ای
خدمات هوش مصنوعی مکالمه ای این امکان را برای کسب و کارهای فعال در صنایع مختلف فراهم می نماید تا بدون نیاز به توسعه منابع انسانی، پاسخگوی پرسش های شمار بیشتری از مشتریان خود به صورت همزمان و لحظه ای باشند. بدین ترتیب پرسنل قادر به تمرکز بر امور پیچیده تر بوده و اثربخشی خدمات مشتریان افزایش می یابد. سایر مزیت های این فناوری عبارتند از:
- صرفه جویی در زمان و هزینه
- دسترسی ۲۴ ساعته مشتریان
- مکالمات سفارشی با هر مشتری
- فروش خارج از تایم اداری
- تعیین زبان دلخواه جهت پاسخگویی
- پیاده سازی در انواع پلتفرم ها
- حذف زمان های انتظار مشتریان
- پیاده سازی و کاربری ساده